Höst







Nu är det verkligen höst. En årstid med delade meningar. Själv tycker jag det är MYSIGT och har redan gjort slut på ett lager ljus. Denna årstid (precis som vinter, vår och sommar ioförsig) får mig att vilja fixa här hemma. Idag har jag satt upp nya ljusslingan från Granit, organiserat med ljus och servetter i vitrinen och köpt nya krukor till sovrummet. En dag snart får mina älskade pelagonier lämna plats åt något mer vintervänligt grönt. I år vill jag ha massor av olika krukor med sånna där tjocka härliga växter som överlever allt.

Nu är det tid att sova sig lite. Tidig och lång dag på jobb imorgon men KUL. Jag har inte längre någon jobb ångest. Sitter istället på bussen och funderar över om andra människor har det lika bra som jag har det. Det är härligt att känna sig som en betydelsefull person i en gemenskap där jag kan vara jag.

Sov Gott Alla Underbara!


Kommentarer
Postat av: emelie

Så fint! Er lägenhet faller mig verkligen i smaken :-). mer bilder hemma, love it!



Kram kram,

emelie

2010-09-22 @ 07:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0