När Lugnet Lagt Sig







Idag är det riktig höstluft ute. Mannen min tycker jag är galen som vill öppna alla fönster och mysa runt i kofta. Jag vill känna den kalla luften. Hade jag haft lite tid över idag hade jag suttit i fotöljen med en av mina böcker. Har många bra på lager just nu. Är riktigt frestad att börja från slutet med Katerina Janouch "Hittebarnet" men den som väntar på något gott... Just nu ligger "Hemmafru 2.0" och "Ann Söderlunds Vi knullar ju ändå inte!" på nattduksbordet och väntar.

Idag har vi haft en riktig social söndag. Först med sötaste Nickan på besök och efter vila middag hos Linn, Henrik och Leia. Nu är det nattning och sedan Ensam mamma söker innan det är tid att sova. Imorgon sätter en ny spännande vecka fart.

Vardag = vackert!


Kommentarer
Postat av: emelie&hugo + lillan i magen

tack för lite boktips - ska lägga en beställning nu på adlibris!



VAB för vår del idag.

'



kram kram

2010-09-27 @ 13:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0