"Man Tager Vad Man Haver"

 

 



Trött mamma imorse. Liam blev magsjuk igår vilket fortsatte även under natten. Bara att ringa sjuk till Dagis och istället vara hemma med mamma. Hoppas innerligt att han blir bättre snart så mamman får vila lite också annars får pappa VABa de sista dagarna så jag får min välbehövliga vila.



Liten försöker få i sig lite kräm för lilla magen. Tur för trötta mamman var väl att L sov tre timmar under dagen. Så även jag.



När vi vaknade fanns lite ny energi så jag pysslade runt med lite smått här hemma medan L lekte med bilarna. Här har Ls hörna dekorerats med röd stjärna.



Finaste Tine K skålen fick flytta upp på en av hyllorna ovan köksbordet.



Blå Moln brickan fick agera soffbord till Manhattan lampan. Vem har sagt att det behöver handlas nytt för att göra om. Med lite fantasi går det mesta att ordna.





Runt fyra kom A hem och jag tog en tur till affären för att handla lite smått samt hämta ut ett paket från HM. Skönt med frisk luft där jag fann energin till att sparka igång gubben på lite städ där hemma. Nu är här dammsuget, dammtorkat och bytat till rena textilier. Tvättmaskinerna går varma och kvällens middag är lagad, uppäten och undanplockad. L är nattad. A ser på fotboll och jag har sorterat in Ls teckningar i ny pärm.



Ska bli underbart att krypa ner under täcket ikväll med nya Sköna Hem som kom med Posten idag. Jag som varit hemma och rastlös blev plötsligt blev jag väldigt trött. Kanske tid att börja lyssna på kroppen nu!

(Åsa jag "lånade" din rubrik!)


Kommentarer
Postat av: Åsa

Tänkte inte ens på det förrän när du skrev det i slutet :) Smart att förnya med grejer man redan har!

2011-02-16 @ 11:32:08
URL: http://ausas.wordpress.com
Postat av: åsa

kul att man kan använda den till så mycket!

2011-02-16 @ 18:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0