Ledig dag



Nyvaken mamma på väg ut på morgonpromenad. Härlig start på dagen. Älskar att "flyga fram" med bra musik i öronen och känna hur svetten rinner. Varför gör jag inte detta oftare?




När jag kom hem tog jag mig tid till en toning av håret och lite SPA innan jag slog mig ner med lyx lunch bestående av ciabatta med mozzaella ost och tomat. Till de ett stort glad mjölkchoklad.



Efter en efterlängtad telefondejt med Emma la jag mig i sängen för att bläddra i nya Plaza kvinna. Har sagt upp en del av mina tidningsprenumerationer för att jag känner att det blir lite "kaka på kaka" men Plaza Kvinna, Plaza Interiör, Mama, Family Living och Sköna Hem får stanna. Bara 5 stycken. Ja, jag är tidnings beroende. Vardagslyx.



Efter att ha sovit tre timmar (Ooooops!!!) stod tvättstugan näst på tur. Mannen min tog bilen på en tur till affären för en oplanerad storhandling (vi upptäckte att vi missat hälften sist vi var där!). Till middag blev det rester från gårdagen men idag klyftpotatis istället för mos till biffarna. När tvätten var färdig lämnade mannen hemmet för att träna medan jag och Liam har byggt koja, lekt med klossar och myst med några godisar till Nalle Puh (det är faktiskt min lördag idag!)


Nu ska jag krypa upp i soffan i mina nya pyjamasbyxor (väldigt Lexington) men från HM som kom med Posten idag.



Avslutar en helt fantastisk dag med The Last Song som min stora älskling hyrt till mig. Nu tänker jag gå och pussa på mina två kärlekar innan de ska nattas barn sedan film och sömn. Det är en dag på jobbet imorgon också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0