Regn



Det verkar som att 2011 kommer bli året med sommaren utan sol. Tror det har varit tre soldagar i juli. Jag är glad att vi har semester i augusti och fortfarande kan hoppas få se solsken. Idag öser det ner utanför. Jag gick med tunga steg hem från jobb i mina dyngsura tygskor. En sak är säker. Jag behöver semester nu och imorgon är sista dagen innan det faktiskt händer.



Med detta vädret kan jag inte låta bli att snegla mot butikernas höstnyheter. Det trillar in mysiga stickade koftor, tunikor med vackra mönster och halsdukar. Denna månaden går sparkassan till semester men lite nytt fick följa med hem idag. Här halsduk och mössa från HM till mamman.



Lite smått och gott. Blir det sol ska jag vara peelad och redo. Tackar inte nej till lite solbränna nu.



Finaste huvtröjan till lilleman.



Eric Saades nya skiva till L. Den stora idolen som vi spelar många gånger om dagen på YouTube. En liten present till min älskling som jag saknar så att det gör ont. Har knappt sett L eller A på tre veckor. På lördag ska vi pussas massor och jag längtar ihjäl mig. Dessutom ska vi fira att A blivit kallad till slutintervju hos Polisen. Jag är världens STOLTASTE flickvän.

Känner att jag kommer somna innan nio ikväll. Imorgon är det sista dagen innan...

3 veckors semester!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0