Mama Björn

"Björnen sover, björnen sover i sitt lugna bo. Han är inte farlig. Bara man är varlig. Björnen sover. Björnen sover i sitt lugna booo."

Nej jag har inte blitt helt tokig. Försöker bara förmedla känslan jag bär inom mig nu. För det första bristen på energi som jag mig otroligt trött. Ska bli skönt när bebis är ute och jag åtminstone slipper medecinerna som får mig vilja sova 24/7 och dessutom låta min kropp få ta till sig den energi som jag får i mig. För det andra denna övermoderligakänslan som slagit till. Vad som får mig att vilja gråta. Speciellt när det kommer till mina små. Jag vill krama Liam. Skydda honom mot världen. Seperationsångest.







Sötaste sparkdräkten till F från Newbie.

Mama Björn har näst boat färdigt för denna gång. Det känns skönt. Att vara iordning. Så redo som vi kan bli. Praktiskt.

Nu är det tid för middagsfix här hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0