A.B.C.

Till skillnad från gårdagen. Tar vi det idag riiiiktigt lungt. Sover, äter och äter lite till. Har funderat lite på bordsplaceringen till dopet och ikväll ska vi gå igenom vilka sånger/psalmer vi önskar till kyrkan. Imorgon är det tid att träffa prästen. Annars har jag fastnad på Tradera. Insett vilken "guldgruva" som ligger i källaren. Och att det är tid att fundera över vilket som faktiskt är värt att spara. Eller kanske säljas och bli till pengar istället. Lovar att tipsa er här om kommande Tradera Auktioner. Till något nytt. Minns ni ABC tallrikarna från Arne Jacobsen/Design Letters? Finns att köpa i Moderna Museets Webshop. Jag hämtade ut ett paket med tre stycken häromdagen och det gjorde mig inte besviken.
 
 
 
 
 
 
När tom förpackningen är i snygg design. Då blir jag glad. Funderar på att göra en tavla till L av alfabetet. Har letat snygg länge men inte funnit någon som är som jag vill att den ska vara. I svart och vitt!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till lilla O och Ludwig

Tradera är grymt! Mailat dig såfort jag kommer ihåg de ;)

2012-08-07 @ 19:22:21
URL: http://zaraholine.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0