Dianas Julkalender Lucka Nr 4

I år delar jag Liams glädje över att vakna till en ny lucka varje dag. Finaste Diana har ordnat med en julkalender  (som jag tipsdade om HÄR) med jättefina vinster. Självklart är vi med.
 
 
 
I denna lucka har vi chansen att vinna ett fint dop/namntryck av barnboksillustratören Bettina Johansson. Motivet är ett barnrum där hon efter din beställning handskriver barnets födelseuppgifter på bilden. Dessa tryck passar utmärkt att ge bort till en nyfödd, som doppresent eller vid en födelsedag
 
O. Jag vill så hemskt gärna vinna denna tavla till Filippa. Perfekt 1-års present. Med storebror fanns så mycket tid över att skriva ner och spara alla minnen. Tyvärr finns inte samma tid, ekonomi eller ork till lillasyster. Om vi skulle vinna. Skulle Bettina få skapa ett tryck värt en prinsessa i rosa, vitt och med tusen lager tyll.
 
Önska oss L.Y.C.K.A T.I.L.L!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Frida

En rosa sådan fick min Filippa i doppresent, superfin!

2012-12-05 @ 06:09:36
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Hanna Karlsson

Vilken fint motiv. :-)

2012-12-05 @ 06:49:11
URL: http://hannafialotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0