G.R.A.T.T.I.S

Vi gratulerar. Vi gratulerar. Vi gratulerar. Vår A idag. Grattis världens finaste man och pappa. Vi ville självklart ge mannen DEN bästa dagen och startade med traditions enlig sång på morgonen, paket öppning i sängen och mysig lång frukost tillsammans innan vi startade upp detaljerna kring eftermiddagens bjudning.  
 
 
 
Ett riktigt manligt paket fick det bli. Innehållet. Ett presentkort i spelbutiken, möjlighet att spela musik från iphonen i bilen och allra finast...
 
 
Ett personligt iphoneskal från Caseapp. Med bild på våra vackra barn.
 
 
Caseapp har även iphone 5 skal. Skalet är vitt eller svart med er personliga bild. Jag lekte med bilden lite i fotoprogramm innan laddade upp vår bild. Är riktigt nöjd med resultatet. Detta är min absoluta favoritbild på barnen.
 
 
Ni kan även välja att lägga till roliga symboler, pratbubblor eller siffror. A blev verkligen jätteglad över sitt nya skal och har stolt visat upp vår present på eftermiddagens tårtkalas med släkten!

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Vilket fint skal och så bra tips! Mannen har precis köpt en iphone så kanske ska köpa ett till honom i julklapp.. hur lång leveranstid var det?

Svar: Supersnabb. Max två dgr. Tycker jag verkligen du ska göra. Ngt som gör en glad varje dag. KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-12-02 @ 18:07:04
URL: http://karinjeanettes.blogg.se
Postat av: Malin - mamma till Isabella

Fint kort på era barn! Förstår att han blev glad! :-)
Ja beställde själv ett mobilskal från Caseapp med en bild
På min dotter för ett tag sedan. Supernöjd!
Ha en trevlig söndagskväll! :)

2012-12-02 @ 19:36:24
URL: http://malinbloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0