TillEnLitenStorSnart4åring

Galna kontraster mellan ting till våra små här hemma ;)
Sockersött mot tufft. Ja. De måste ju växa upp. Men just nu är jag inne i en "snällavaralltidminlillabebisfas". Antar att det handlar om någon sorts "separationsångest" inför kommande tider med ytterligare en liten som kräver sin tid. Men jag är egentligen inte orolig. Förra gången gick vi från vi två till tre. Nu från tre till fyra. En ny tid. Snart är vi där.







Eftermiddagen spenderade jag med ytterligare en promenad. För att handla presentpapper. Får passa på. När vårsolen lyser. Kvällen har jag spenderat med leka med L, slå in kommande fyra års presenter och nu ser vi på Top Modell Sverige i väntan på smoothie till Big Brother!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0