Dag Vid Stranden

Oj. Timmarna bara flyger förbi. Här är det redan kvällen och jag har väl inte åstakommit något speciellt idag. Vi tog bilen till havet, åt glass och gick på bryggan. När vi kom hem spelade mina två fotboll med pojken i huset brevid medan jag vilade för en stund. Eftermiddagen bestod av golfbanan för mannen. Jag och Liam vi byggde en stad med Duplo, ritade och lagade en klassisk tacos till middag. Nu myser vi i soffan med jordgubbar i magen.











Bilder från en annan helg. Strandpromenad vid sommarhuset. På härliga Österlen.

Nu redigera lite bilder,Play och sedan sova!


Kommentarer
Postat av: Ida & Nike

åh fina magen på en fantastisk plats! Vilken dröm!



Snart är flickorna ute och magarna borta(nåja:)



Kram till dig Mikaela



Ida&Nike

2012-06-09 @ 21:46:26
URL: http://gingerbreadhouse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0