Hem Ljuva Hem

Då var vi hemma och någelunda i ordning. Det tar tid att packa ned och upp ting till alla fyra. Desutom anpassa körtider så inte L somnar i bilen (för det är tid att ställa tillbaka till vardag igen vilket innebär att somna vid åttatiden för att orka upp dagen efter), Filippa har ätit och ingen ska bajsa/kissa eller får för sig någon annan humörsvägning precis när vi ska in i bilen. Men. Vi kom iväg. Vid tre tiden. Hemma fem efter middag på M. Mannen har spenderat kvällen i tvättstugan och jag har packat opp. Nu är hemmet i ordning (jag är glad att vi städade innan vi lämnade), båda barnen har badat och sover sött. Vi sitter i varsin sida av soffan. Trötta men lyckliga som få. Bjuder på de bilderna som fanns i kameran. Från vår shopping igår.
 
 
Till F. Sol- och stolsskydd till bilen, mjukdjur och skallra i ljusrosa Miffy, napp 0-2 mån från MAM ( de enda som prinsepressan tar). 
 
Skötbordsunderlägg (tips dela dem på mitten då hela ytan inte krävs), våtservetter och blöjor. Såg att de hade 20% på Pampersblöjor på Coop denna veckan (max 2pkt per hushåll). Skynda fynda.
 
 
Tvätt- och sköljmedel Neutral.
 
Sen fann vi även handtvål, schampoo- och balsam, bindor, skålar, målarbok till L och godis till bra priser.
 
Ojoj. Mina ögon går i kors. Vill verkligen se senaste avsnittet av Gossip Girl på Play. Får nog bli så. Sen måste jag sova. Imorgon ska vi handla, fika med Emma och besöka BVC!
 
 

Kommentarer
Postat av: Siri (som flytt Lund och är på landet i Dalarna)

Tips tillbaka- Coop har alltid 20% på blöjor och nestlemat om man är medlem. Är man sen medlem i pampersklubb och använder rabattkuponger så brukar ett blöjpaket för oss gå på 50 kr ist för 89.
Och förresten - våra män har varit fiskare ihop;)
Kram till er 4❤

Svar: Hej Siri! Hinner aldrgi riktigt med att svara på dina kommentarer. Förlåt. Men nu så. Va mysigt med sommar i Dalarna. Där spenderade vi alltid semestern när jag var liten. Närni kommer hem kanske vi kan ses i stadsparken? Har du blogg? Hur gammla är dina barn? Är du gift med Peter? KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-06-27 @ 09:11:18
Postat av: Viktoria

vilken vacker header :)

2012-06-27 @ 11:55:54
URL: http://viktoriakatarinaa.blogg.se
Postat av: A-K

Sånt behöver när man har småbarn :) Det är mycket roligare att handla sånt när det är billigt ;)
Idag ska jag åka och storhandla blöjor, tvättlappar och välling.
Kram

Svar: Tokigt att man tycker det är roligt att handla blöjor, våtservetter och dylikt. Antar att det är boandet från graviditeten som fortsätter. Glad shopping. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-06-27 @ 13:04:13
URL: http://aks.blogg.se
Postat av: Hemma hos Katta

Massor av grattiskramar till hela familjen (och en extra kram till Liam och hans arm)! Såå söt och pluttig hon är er lilla sessa Filippa!

Kram Katta

2012-06-27 @ 13:06:46
URL: http://www.kattabloggen.blogg.se
Postat av: Trixie

Kikar in.. :) Mysig blogg!

2012-06-27 @ 19:50:57
URL: http://triix.blogg.se
Postat av: tove och vero

hej, jätte fin blogg, men vi kommenterar bara för lite hjälp! vi fattar inte hur vi ska skaffa en header! snälla HJÄLP OSS!!!

Svar: Oj jag är verkligen ingen expert... tycker det själv är jättekrångligt med alla koder men har fått mycket hjälp via designadinblogg.se Lycka Till KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-06-27 @ 22:04:59
URL: http://epicfriends.blogg.se
Postat av: Shopaholic ♥ Blivande mamma till tre!

Halkade precis in här via blogg.se :)
Gillar verkligen din blogg och vilka bedårande barn du har!

2012-06-27 @ 22:11:35
URL: http://majbebis08.blogg.se
Postat av: Lovisa

Vilka fina barn du har :) Jag väntar mitt första och är så nervös för förlossningen.


PS. Miffy är så söt! Och

Svar: Tack. Vi tycker ju de ;)
När du är mitt uppe i det lovar jag dig att du kommer vara glad att det äntligen är tid. Men det är krävande så vila och försök förbereda dig på blandade känslor. Tänkte skriva er om detta ämne när jag får en stund tillövers. Kramar!
VISA HELA MIN PROFIL

2012-06-28 @ 00:25:36
URL: http://lollovisah.blogg.se
Postat av: Mette

Apoteket har billigare underlägg, annars har jag kört med handukar... men bra å ha med om man är ute på tur!

Våtservetter så har coop & ica sina egna & de är mycket billigare! =)

Svar: Har letat efter undelägg på Apoteket men inte funnit... kanske bara de lite större? Har haft svårt att hitta våtservetter till billigt pris som inte luktar underligt... har fått en grattiskupong på Coops nu och tänkte testa. KRAM
VISA HELA MIN PROFIL

2012-06-28 @ 09:28:50
URL: http://www.mirabell.blogg.se
Postat av: Mette

Tror bara de har en typ av underlägg på apoketet. Nått märke som heter bambino?!

Jo en den luktar helt underligt men coops egna som är vita/blå i förpackningen samt Icas egna "basmärke" som är vit & röd är parfymfria mm. Så som pampers.

För det är samma som, bara dte att pampers är dyrare eftersom att du betalar för märket!

2012-06-28 @ 11:49:08
URL: http://www.mirabell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0