Vila

Puh. Tvätten klar. Städ avklarat och liten är feberfri men fortfarande kraftigt förkyld. Själv har luften gått ur mig. Känns som jag mest går runt i cirklar. Dock har jag fått sova två timmar på dagen idag och det gjorde sitt. Nu har vi precis ätit middag och det är tid att packa väskan inför morgondagen. Det var år sedan jag reste ensam. Kommer kännas konstigt. Lite separationsångest har jag allt. Dock hade jag inte orkat med att resa ensam med barn nu. Fast Filippan är med mig förstås. Det tänkte jag inte på.



Planerar att komma i säng i tid denna kväll tillsammans med nya Plaza Interiör. För att orka med att stiga upp i tiiidigt imorgon. Mina två vinkar av mig på flygplatsen!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Saknar dina inlägg - hoppas verkligen allt gått bra....



Kram,

emelie

2012-03-31 @ 08:04:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0