Tävla Om Frozzy Pack I Samarbete Med Pappa Prylar

I samarbete med Erik och Oskar hos Pappaprylar lottar "Hemma På Våran Gata I Stan" nu ut vinnaren av Design Torgets "Årets Sak 2011"...
 
Frozzy Pack.
 
 
 
 
I snygg design förenklar Frozzy Pack din vardag. Frozzy Pack kylmatlåda håller din mat sval minst sju timmar i rumstemperatur. Ingen extra kylklamp eller kylväska att släpa på.
 
 
Enkel att använda. Förvara locket i frysen över natten (10h). Fyll matlådan med önskat innehåll till skolutflykten, arbetslunchen, picknicken etc. Förslut. För den perfekta måltiden packar ni drickan nära Frozzy Pack så håller även den sig sval.
 
 
Jag. Liam och Filippa. Har tesat och GILLAR Frozzy Pack. Efter att jag blev två barns mamma hör det till vardag med picknick ute efter dagis. Med Frozzy Pack behöver jag inte vara orolig över matens kvalitè utan kan packa med mig Liams mellanmål redan på morgonen. Favoriten har blivit frukt skurna i små bitar. Färsk, nyttigt och gott.
 
För mer information om Frozzy Pack. Se in hos Pappaprylar. Till Erik och Oskar. Som precis som många av oss mammor inspirerats av föräldraskapet och startat eget med fokus på smarta produkter till barn och deras föräldrar.
 
 
Ni kan vinna ett stycke Frozzy Pack i färgen vit.
 
För att medverka i tävlingen:
 
1, Gilla Pappaprylar på Facebook.
 
2, Skriv om tävlingen i er blogg. Det räcker fint att kopiera följande. "Jag tävlar om Frozzy Pack från Pappaprylar(länk) hos HemmaPåVåranGataIStan(länk). Gör det ni med!" Eller maila tre personer samma mening inkl. [email protected].
 
3, Meddela mig nedan att ni medverkar i tävlingen.
 
Tävlingen pågår tom måndag 5 November 2012!

Kommentarer
Postat av: Jenny n

Ja vill ja vill;-) ska gilla, länka o skriva när jag kommer t dator imorgon:-)
Kram

2012-10-29 @ 18:58:24
Postat av: Emma

En sån här vill jag vinna JU!!!!!!!!!! Har gillat på Facebook och har gjort ett tävlingsinlägg i min blogg. Nu håller jag tummarna.... :D

2012-10-30 @ 12:19:17
URL: http://lillaemma1984.blogg.se
Postat av: Anonym

Nu har jag gjort ett första inlägg i min blogg om tävling.mannen min fick stå för ett like hos pappaprylar då mitt internet krånglar, men när de e back igen så gillar jag oxå;-) dubbelt upp ger väl dubbel chans eller hur va de;-);-)

2012-11-01 @ 10:57:56
URL: http://jejjemoteds.bloggplatsen.se
Postat av: Pauliina

Denna vill jag gärna vinna till min älskade sambo som stöttar mig dygnet runt och har gett mig min största skatt, min son. Har bloggat och länkar (privat blogg) och skickat mejl till vänner :)

2012-11-04 @ 19:52:06
URL: http://pauliinak.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0