Köksvåg

Har startat dagen med PW. Känns som jag skulle orka öka tempo mycket mer om jag bara slapp detta onda skavsår på ena foten. Jag förstår inte. Använder samma skor som jag haft ett tag och aldrig haft besvär av dem förr. Är tom mina fötter feta nu? I vart fall. Fick en utmaning av min underbara vän Linnea. Kanske fler som vill hänga på? Vi skulle kunna köra tillsammans här på bloggen? Peppa varandra. Den som vill kan givetvis skicka in bilderna vidare till Olga.  
 
 
 
 
Har köpt mig en köksvåg från Åhlens så nu kan jag verkligen inte fuska med VV måtten!

Kommentarer
Postat av: Fru Högstadius

Åh vad roligt, det skulle jag vilja vara med på! Men jag har inga jeans som är för små just nu, de sitter i och för sig ganska tight och det skulle ju inte skada om det fanns lite mer utrymme i midjan och i låren. Spännande!

Svar: Lyckost dig. Mina jeans går inte ens över gumpen. Och det är mina baggy jeans i vanliga fall ;)
VISA HELA MIN PROFIL

2013-04-03 @ 12:15:11
URL: http://fruhogstadius.blogg.se/
Postat av: Ellie

så fin! måste köpa mig en köksvåg!

Svar: Har alltid velat ha en men inte hittat ngt fint förrän nu!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-04-03 @ 13:54:16
URL: http://ellielindh.wordpress.com/
Postat av: Malin Rosö - DIY - Lantliv - Villa Gråbo ♡

Riktigt tjusig! :)

Svar: Tack jag gillar den mycket!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-04-03 @ 17:51:09
URL: http://malinlindstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0