Snickarbyxor Med Kärlek

 Har startat upp dagen med en promenad i solen. Ljuset är verkligen fantastiskt nu. Härligt att vakna till strålande väder och att kvällarna blir längre. Nu ska vi snart bege oss på lunch och ytterligare promenad. Denna gång med vagn.
 
 
 
 
 
 
 
 Dessa snickarbyxorna i shortsmodell från HM har bott i Filippas garderob en stund i väntan på sommaren. Har haft jättesvårt att hitta fina shorts i stl 80-86. Dessutom tycker jag det är krångligt att välja stl. Vi använder stl 74 nu. 75% av garderoben kommer vara oanvändbar vid stl 80 vilket är ett år. Det känns onödigt att köpa alltför mycket stl 80. Dock vill jag inte köpa stl 86 riktigt ännu eftersom det kommer vara för stort i början av sommaren och möjligtvis besvära lilla damen när hon ska börja krypa och gå. Visst kan man vänta in i de sista men jag tycker om att vara förbered och inte behöva springa runt i butikerna när allt är slut!

Kommentarer
Postat av: Zarah - mamma till två små

Jag har också börjat inhandlingen av sommarkläder till barnen! Kramar

2013-04-10 @ 13:16:03
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Amanda

Dessa var ju helt underbara! Det där med storlekar är så svårt, jag väntar till Maj månad innan jag börjar köpa på mig då Viggo växer väldigt olika från månad till månad.

Nu har jag en tävling i bloggen, spana in den vettja!:-)

2013-04-10 @ 14:44:17
URL: http://aochmflyttarin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0