Rekord

Nu har vi. Peppar, peppar. Varit friska i snart två veckor. 2 veckor som varit fyllda med ting som fått mig till ny energi. Ännu är jag inte riktigt där än men det ska nock bli bättre snart. Tanken är att återhämta mig från allt en stund för att starta upp ordentligt med träning i april. Då kanske jag tom bokar in mig på några VV möten?
 
Vi hade en riktigt effektiv torsdag igår. Lekdejt, storstäd och plantering tillsammans med L av solrosfrön, krasse och tomater. Ställde dem i fönstret i Liams lekhörna. För i år ska han få ta hand om dem alldeles själv. Imorse vattnade vi första gången.
 
Idag avslutar Skåne vardags veckan med en riktig blåsig fredag. Planen för ef är lunch med Renata och Iris för att sedan hämta storebror på dagis. Ikväll blir det obligatorisk tacos, popcorn och mys till Wild Kids. Sedan är det dator fri afton som spenderas i soffan tillsammans med mannen.
 
 
Det är inte ofta jag bjuder på bilder av mig själv.
 
 
Vacker tunika från Gina Tricot.
 
 
Håret har blivit långt. Har inte varit hos frisören på mer än ett och ett halvt år så det börjar bli tid att boka ett besök MEN det är ju så dyrt nuförtiden.
 
 
Längtar tills jag behöver använda mina nya solisar.
 
 
Tom fodralet är snyggt.
 
Trevlig Helg Allesammans!
 

Kommentarer
Postat av: Siri

Du är så snygg!!! Och ännu snyggare i verkligheten kan jag berätta för alla som inte sett dig "live";)
Kram!!

Svar: HAHA Sötnos va snäll du är. Hur är det med dig? KRAMAR!
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-08 @ 12:57:23
Postat av: renatas.blogg.se

Tack för idag tjejer!! Håller med Siri där ;)

Svar: Å tack själva. Alltid lika mysigt. Hoppas vi kan ses på måndag så de små kan leka av sig lite. KRamar
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-08 @ 15:14:35
URL: http://renatas.blogg.se/
Postat av: Ida Nilsson

Datorfri-tid är vi så himla dåliga på här hemma. Det är viktigt att hinna njuta av varandra i vardagen!

Svar: Eller hur. Vad gjorde man innan datorn och iphonen?
VISA HELA MIN PROFIL

2013-03-09 @ 10:27:26
URL: http://idacnilssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0