Tävling i Samarbete med Elodie Details

Godmorgon Soliga Måndag!
 
Jag tycker vi startar upp veckan med en tävling som inte går att motstå. Ni kan nämligen vinna ett VALFRITT sett med dry bib, pacifier clips och hakklapp från Elodie Details.
 
För att vara med i tävlingen...
 
Gilla Elodie Details på Face Book HÄR.
 
Anmäl dig till tävlingen här på bloggen genom att kommentera detta inlägg med vilket sett som är din favorit och varför du vill vinna.
 
 
 
Vår favorit är absolut den ljuvliga Angel Lace serien ovan.
 
Tävlingen pågår tom söndagen den 24mars!

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Min favorit är: Apple of my eye

Gillar på FB sedan tidigare (länken fungerade inte för mig i ditt inlägg).

kram!

2013-03-18 @ 08:50:42
Postat av: Pauliina

Klart jag är med! Min favorit är Retro Revolution LIght

2013-03-18 @ 10:57:35
Postat av: Sara

Skulle verkligen vara kul att vinna, då vi är i behova av en ny haklapp ;)
Min favorit är den nedersta! Kram

2013-03-18 @ 13:07:51
URL: http://saranicolina.blogspot.se
Postat av: Jennie

Angel lace är min favvo - så himlans gullig!
Jag skulle vilja vinna för att det är min födelsedag den 4:e april och alla frågar mig vad jag önskar mig, och det enda jag kan komma på är grejor till lillpluttan :) Får hon sig detta setet kanske jag kan komma på att önska mig något själv också :) Kram

2013-03-18 @ 14:31:51
URL: http://skattkistan.blogg.se
Postat av: Mathilda

Gillar Elodie Details sedan länge!

Nu skulle jag vilja vara med och tävla om ett set i mönstret "Apple of my eye" som jag tycker är helt ljuvligt och så gärna skulle vilja ge min kompis dotter som alldeles strax ska börja med smakportioner och där med behöver en riktigt fin hakklapp ;-)

2013-03-18 @ 15:03:49
URL: http://mammamix.se
Postat av: Angelica

Jag skulle vilja vinna rockabilly dot setet för att det är helt våran stil och det är inte många märken som har sån stil på grejorna. Finns väl inget coolare än en liten rockabilly tjej!

2013-03-18 @ 15:47:58
URL: http://mammangelica.blogg.se
Postat av: Anna

Ååå vilken toppentävling!!
Jag gillar Elodie Details på Facebook sedan tidigare.
Skulle jag vinna så skulle jag vilja ha ur serien Petit Royal till min lilla prins!

Jag är så olycklig just nu när jag efter 15 månader hemma med min prins precis har börjat jobba igen, å på nytt jobb dessutom så det är riktigt tufft med allt det nya, nya kollegor å så vara utan mini hela dagarna, ingen höjdare!
Så tänk om jag nu har turen att vinna, håller mina tummar hårt!

Å by the way, tack för mysigaste bloggen!!!

2013-03-18 @ 15:48:46
Postat av: Emma

Vilken trevlig tävling:-)
Har längre trånat efter Retro Revolution, för jag älskar verkligen mönstermixen.
Gillar på fejjan.

2013-03-18 @ 20:02:10
Postat av: Zarah-

Jag har två favoriter - Royal och Apple of my eye. Kan inte bestämma mig! Det jag vet är att det skulle passa Ludwig utmärkt. Jag vill vinna detta set för att det snart är Luddes 1-års dag. En perfekt present! <3 håller alla tummar och tår att vi har turen med oss.

Din länk funkade inte men jag gillar på Facebook!

KRAM

2013-03-18 @ 21:23:38
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Zarah-

Royal Petit ska det stå ;-)

2013-03-18 @ 21:25:38
URL: http://zaraholine.com
Postat av: Alexandra

Min favorit är helt klart Angel lace! Har gillat på fb.

Har en liten tjej här hemma som har tänder på gång och dreglar konstant! Hon kunde ju iallafall dreglat med lite stil i den snygga dregellappen;)

2013-03-19 @ 05:05:47
Postat av: Rebecka

Har gillat på facebook, och min favorit är cammo!
Skulle vilja ge till min son som fyllde ett halvår häromdagen, han har varit "dålig" sen han föddes då han först hade svår kolik i fyr månader, sen fick han rs-virus och vårdades på sjukhus, efter det lunginflammation och nu senast förra veckan öroninflammation!
Då kan alltid något fint pigga upp en tröt och sliten mamma!

2013-03-19 @ 08:42:35
URL: http://www.rebeckaevald.wordpress.com
Postat av: Tina

Min favorit är petit royal, min lilla stjärna förtjänar det bästa! :)

2013-03-19 @ 16:58:13
Postat av: Emma

Som "gammal" pojkmamma som nu får utforska den volangiga världen så måste jag ju bara få önska det översta setet åt vår lilltjej! Har varit på vippen att beställa båda dessa saker flera gånger men aldrig kommit till skott så nu hoppas jag verkligen att jag VINNER. Har gillat på facebook!

IIIIiiiiiih vad jag håller tummarna nu!

2013-03-19 @ 19:14:17
URL: http://lillaemma1984.blogg.se
Postat av: ann pettersson

Imorgon blir min älskade son 2 veckor:) Han har crosseyed jolly black som favorit:)

2013-03-19 @ 21:28:03
URL: http://anniipani.blogg.se
Postat av: Pernilla

Astrid skulle gärna vilja vinna settet Angel Lace! Elodie är ju en riktig favorit här hemma och Astrid hälsar att det är dags att byta ut de pyttiga bebisnapparna hon haft sen hon föddes mot något lite större & roligare :-)

2013-03-23 @ 09:06:38
URL: http://www.storiesbyp.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0