Vår Jul i Foto

Jag är SÅ trött. Men vill så klart dela vår jul med de som inte kunde vara där tillsammans med oss. Så här kommer lite bilder med kort text. Ja julen är slut och jag har varit ledig men tröttheten har slagit till något förskräckligt. Är inte bra att varva ner. SÅ svårt att komma upp igen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vi har som tradition att barnen får öppna lite paket redan på morgonen.
 
 
 
 
 
 
 

Alltså hur fina är de. Våra två små. Så mycket K.Ä.R.L.E.K.
 
 
 
 
Hälsar gästerna välkomna.
 
 
Äter julmat i cirka fem minuter.
 
 
Och väntar ALLDELES FÖR LÄNGE på tomten.
 
 
 
Men Tomten kom. O idag är vi alla mätta, nöjda och glada. Har avrundat julen med att gå på bio. Såg Sune på Fjällsemester tillsammans jag, Liam och Andreas. Filippa var hemma och lekte med mormor. De var en tur i parken. Å de var ju lite extra roligt idag eftersom vi fick vakna upp till den första Skånska snön 2014. Nu väntar kex och ost framför TV:n och sedan i säng. Imorgon börjar REAN så jag ska vara uppe med tuppen!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0