Alla Hjärtans Dag

Hoppas ni haft en fin alla ♥ans dag. O tack för alla fina serie tips. Jag har haft en riktigt mysig dag med barnen och i eftermiddags fick jag ett riktigt ryck och bäddade rent, tog ned gardiner och städade riktigt rent. När vårsolen lyser in ser man verkligen allt. O vi som trodde vi hade städat. Ja nu är det rent iaf.  Ikväll får vi vuxna förhoppningsvis lite tid för bara oss. Det är ju trots allt kärlekens dag. 
 
 
 
 
Vi är på budget så mannen min fick nöja sig med ett egen designat kort. O jag. Fick verken blomster eller diamantringar. Men han är ju ändå den jag älskar allra mest. TACK A för att du är du och för att du älskar mig för mig. Efter snart tio år tillsammans får du fortfarande mig att få fjärilar i magen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0