Ekta Perlor

En av de bästa sakerna Filippa vet. Är hennes Beatrix Potter ask som är fylld med snoddar och rosetter. Så ofta vi hinner på morgonen tar vi fram den tillsammans och leker med allt glitter. Lite extra roligt blev det denna morgonen då mamman fyllt på med ett pärlhalsband och nya rosetter. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Sen lekte vi lite favorit titt ut också. 
 
 
 
Älskade barn. Tiden går för fort. Det var som igår. Den natten innan det planerade kejsarsnittet. När jag satt uppe och lyssnade på musik. Kände dina rörelser i magen och visste att snart får jag hålla dig i mina armar. Känna din lukt. Nu är du snart 2 och jag vet ärligt talat inte vart tiden tog vägen. Med din storebror började jag blogga på den här bloggen när han var runt omkring samma ålder som du är i nu och det är verkligen roligt att gå tillbaka och se era likheter och skillnader. Både dock precis lika underbara och mitt allt!

Kommentarer
Postat av: Mia ☆

Åh, vilka söta bilder! Ett riktigt charmtroll =)

2014-03-04 @ 13:12:04
URL: http://thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0