Favorit TV

Jag ÄLSKAR när jag finner en ny serie. En sån som man inte kan släppa. Utan. Kvällarna blir längre och längre. För jag måste bara se ett avsnitt till. Likadan blir jag när jag finner en bra författare. Då vill jag läsa alla böckerna med en gång. Men nu. Letar jag efter en bra serie. Eftersom. Ingen av mina favoriter finns fler avsnitt av just precis NU. Så. Jag tänkte att jag delar med mig så kanske ni har några förslag till mig?
 
Icke i nummer ordning. Det går inte att lista dessa. Alla har sin charm. 
 
 
Downton Abby
 
Älskar att blicka tillbaka i tiden som den var förr. Jag har både skrattat men mest gråtit till dessa avsnitt som jag som obotlig romantiker följer med spänning. 
 
 
Girls
 
Så j-a skön serie. Inte alls som alla vanliga feel good tjej filmer utan mer av den verkliga skruvade sanningen.
 
 
Hart of Dixie
 
Lättsam, underhållande och vi måste ju få veta vem doktor Hart väljer till sin.
 
 
 The Carrie Diaries
 
Vi får veta vad som hände innan SEX AND THE CITY.
 
 
Pregnant in Heels 
 
Får mig att vilja vara höggravid igen. Ligga i sängen. Se Webb TV, äta och vänta på en alldeles underbar tid framöver. 
Såg alla avsnitt när jag var gravid med Filippa. Tur det. Ser jag gravid TV nu. Får jag kanske tokiga ideèr. 
 
 
Pretty Little Liars
 
Om jag var i tonåren nu. Skulle jag säkerligen stå och spegla mig för att försöka se ut som någon av dessa tjejerna men jag är snart 30 dock fortfarande lika rädd. Amrikanskt sött med en tvist. I like. 
 
 
Barnmorskan i East End
 
Som det var då. Med barn i magen. Intriger. En stor favorit för mig. Såg alla avsnitt på en vecka. 
 
 
Tori and Dean 
 
In Love
 
Home sweet Hollywood
 
Storybook Weedings
 
Enkel men mysig reality serie i tre delar om Tori Spelling med familj. 
 
 
Gossip Girl
 
BÄSTA någonsin. Är faktiskt innerligt ledsen att den kom till ett slut. Jag kan aldrig bli mätt. På Chuck och Blair. O alla de andra såklart. Men mest Chuck and Blair. Blair and Chuck. Chuck, Chuck, Chuck. O Chuck!
 

Kommentarer
Postat av: Emelie med Hugo&Vilma

Tack för bra tips! Jag har några på lager åt dig, inte riktigt samma stuk som dina kanske, men varför inte prova något nytt?

- Breaking Bad
- Suits
- The Killing
- Orange is the new black

kram på alla hjärtans dag!

2014-02-14 @ 08:08:05
Postat av: michaela- mamma till tre 💗

vilket roligt inlägg! jag är ständigt på jag efter nya serier att följa. pretty little liars såg jag för någon månad sedan. men så slutade mitt i säsong tre..något kom väl emellan kan jag tro. dags att ta upp det igen snart tror jag allt :)

2014-02-14 @ 11:04:14
URL: http://minahjartanochjag.webblogg.se/
Postat av: Mia ☆

Jag har just plöjt igenom första säsongen av Revenge. Trodde inte att jag skulle gilla den, men jag är helt fast! Lite som en mognare Pretty little liars, fast alla är intrigmakare =)

Ha en mysig alla hjärtans dag!

2014-02-14 @ 13:37:16
URL: http://www.thelifeofmia.se/
Postat av: sara

Jag kan rekommendera Homeland, Shameless (amerikanska versionen) och New Girl...Och Mad Men...och Orphan Black. Haha jag kollar på typ alla serier som finns :)

2014-02-14 @ 15:05:13
URL: http://missmantyniemi.blogg.se
Postat av: Emma

Åå barnmorskan i east end är så himla bra ju men kan man se den nu? Var kollar du på alla serier??

Fick en sån där sakna mickan-känsla nu. Skulle så gärna krypa ner i er soffa, slinga håret, tjuvröka och kolla tjejserier! Puss

2014-02-14 @ 20:03:00
URL: http://lillaemma1984.bligg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0