HJÄLP

Teknik ska bara fungera. O det gör den inte nu. Problem med datorn. O no. Kanske ngn av er kan hjälpa mig. För det är så trisst att blogga utan bilder. Det är nämligen så...
 
Att jag inte kan se bilderna hos blogg.se adresser. Där är istället bara små kryss. På alla andra sidor ser jag bilderna.
 
Kryssen är i flera olika webbläsare. Så det spelar ingen roll om jag byter till en mer uppdaterad.
 
Jag har kryssat i show pictures i internetalternativ / verktyg.
 
Jag har ställt tillbaka alla grundinställningar i internetalternativ.
 
Jag har rensat och tömt sopptunnan.
 
MEN dessa j-a kryss vill inte ge med sig.
 
När jag ska lägga in en bild här ser jag också bara kryss MEN om jag går in på min mobil syns bilden fint.
 
VAD ÄR PROBLEMET?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0