My Little Pony

Inte mycket till blogg det här längre. För jag har absolut ingen tid eller energi kvar. All ork går till att vara på G på jobb. Sedan kommer jag hem till familjen. Som kramar ur det lilla sista. Just nu känns det som att alla vill ha en bit av kakan men där finns inget kvar. O kakan är jag då. Men det förstod ni nock. Lite mycket just nu. Och jag hoppas att jag snart ska orka inspirera igen. För till våren har jag både ett och annat som jag önskar lägga min tid till. Som barnens kommande födelsedagar t.ex. Liam vill ha LEGO tema och Filippa som förälskat sig i hästar ska självklart få en My Little Pony födelsedag.
 
 

Inspiration We Heart it!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0