Happy B-day To Me

Jag fyller tydligen 30 år i augusti och det har kommit förfrågningar om vad jag önskar mig. Brukar aldrig riktigt fira min födelsedag. Säger att det inte är så viktigt. Men det är klart att även jag innerst inne vill bli lite uppvaktad. Fast de där med önskningar. Är svårt. För jag behöver ingenting just nu. Har tänkt på en symaskin, en distanskurs i att skriva eller fina familjefoto hos fotografen men det känns ändå lite trisst. Inte något speciellt. O vi sa när A fyllde 30 i december att vi skulle göra en resa till sommaren bara vi två. Men de är ju just det. Att vi säger att vi ska. Men det blir aldrig av. För pengarna går alltid till annat. Då vi såklart sätter barnen och deras lycka främst. Men visst skulle det vara helt underbart att spara ihop till den där resan. Vart jag vill resa?
 
 
 
 
 
 
 
Bilder We Heart it
 
PARIS såklart. Tänk. Hösten i Paris. Bo på fint hotell. Besöka eiffeltornet. Fota karusellen. Promenera i gamla kvarter. Äta macarons på Ladureè (älskar deras askar) och bara vara vi!

Kommentarer
Postat av: Ninni - Vimsiga mamman

Så skönt :) har vart där 3ggr, hoppas ni får det bäst

2014-07-07 @ 07:45:30
URL: http://ninnzan.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0