Tyskland

Vi har haft en alldeles undebar resa till Tyskland tillsammans med mannens familj. Jättespännande att för bägge barnen att åka stor båt, bo på hotell och vara lite längre hemifrån. Vi var borta i fyra dagar och verkligen kopplat av. Härligt med hotellfrukost, bäddade sängar, maten serverad, stranden brecis brevid hotellet och lyxig shopping utan resväg. Dessutom. Tid tillsammans med familjen. Tyskland har bjudit på sol varje dag så förutom en tur till akvariet har vi spenderat tiden vid havet för att avsluta dagen med ett dopp i poolen. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 
 
 
 
Imorgon är starten på min sista semestervecka. O som vanligt. Har semestern varit lite för kort. Även om den varit lång. O jag är inte riktigt redo än. För nu har jag blivit sådär förbaskat lat. Vilket innebär att jag gått ned i varv. Precis som sig bör under semestern. Men de e svårt att starta maskineriet igen. Brukar iof lösa sig automatiskt när vardagen startar igen och pulsen stiger. Men nu. Ska jag intensiv njuta sista dagarna med min familj. En vecka på landet som avslutas med en av sommarens höjdpunkter. Antikmarknaden!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ninni

Åh så härligt de såg ut

2014-07-14 @ 10:15:37
URL: http://ninnzan.se
Postat av: mamma och mormor

Så underbart ni verkar ha haft det och njut och känn in ledigheten även sista veckan

2014-07-14 @ 17:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0