Instagram

O för er. Som inte har mig på Instagram. Mamma. Detta är till dig. Små glimtar ur vår vardag. O jag är så glad. Att jag äntligen skaffade mig Insta. För det är så enkelt att se tillbaka på de där små stunderna och inse exakt hur lyckligt lottad jag är.
 
 
Inga personlinga foton vid lägenhetssälj.
 
 
Så jag bytte ut alla ovan sängen mot Flora istället.
 
 
Så mycket saker som möjligt ska ut ur lägenheten men vi måste ju faktiskt bo där samtidigt så barnen har fått flytta samman till en hörna i sovrummet. Fungerar jättebra. De vill ju ändå alltid sova tillsammans.
 
 
Nya Mason Ball förvaringsburkar från Leilas Generalstore. Jag inreder vårt skafferi till något vackert. Inte bara en plats för allting som inte fick plats.
 
 
Älskar det gamla. Det slitna. Med själ. O det kommer bli svårt att skiljas från vår lägenhet. Den har varit en del av oss så länge nu. Fast helt ärligt. Är jag less på att flytta rundor på allting för att få plats. Nu vill vi ha hus!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt otroligt Mikaela vad du kan trolla med ingenting.

2014-07-06 @ 00:53:31
Postat av: Anonym

Helt otroligt Mikaela vad du kan trolla med ingenting.

2014-07-06 @ 00:53:33
Postat av: Anonym

Helt otroligt Mikaela vad du kan trolla med ingenting.

2014-07-06 @ 00:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0