BokTips

Vi är på landet och letar vårtecken. Har det så mysigt. Njuter av solen. Varandras sällskap och att lägga sig tidigt om kvällen med en bra bok. Eftersom jag sökt runt online efter bra lästips. Men inte funnit så värst många. Tänkte jag dela några av mina med er. Så kanske ni kan dela några av era med mig.
 
 
Detta är böcker som jag önskar läsa. Några av mina favorit författare som skrivit fortsättning på tidigare böcker plus några nya som jag tror mycket om.
 
1, Blodsystrar av - Katerina Janouch
2, Tiden går så långsamt när man tittar på den - Josefine Lindèn
3, Förskalv - Sylvia Day
4, Vi är inte sådana som i slutet får varandra - Katarina Sandberg
5, Våga flyga - Lisa Jewell
 
Några av mina andra författare tips är Emma Hamberg, Sophie Kinsella, Denise Rudberg, Simona Ahrnstedt  och Josefine Sundström!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0