Sol

Denna helgen har verkligen bjudit på underbart väder. Synd att vi aldrig kom iväg till landet. Men Filippan har fortfarande över 39 i temp utan Alvedon så vi gjorde nock klokt i att stanna hemma. Även om det har kliat i fingrarna på både mannen och mig. Lite svårt att ta det lungt inne när vädret är på topp. Här är iaf väldigt rent hemma och jag har hunnit men en pw även idag. Dock fick jag frossa när jag kom hem och under kvällen blivit sämre. Ont i bihålerna och halsen. Aj, aj. Ska skicka iväg A på en Alvedon runda. Varför är det alltid slut när man behöver dem? Och sedan bädda ned mig i soffan framför min nya favorit serie på SVT Bretheless. Dessutom tycker jag att jag är värd lite choklad. Som jag kämpat denna veckan. Nästa veckas stora utmaning blir att inte äta efter 20.00 om kvällen.
 
 
 
 
 
 
 
 Så mycket roligare att fotografera med rätt ljus i rummet. Detta. Är Filippas solhatt från HM som jag visade i veckan. Så fin!

Kommentarer
Postat av: JENNYH - Mammablogg

Fin =)

2014-03-09 @ 22:00:27
URL: http://jennyh.se/
Postat av: Mia ☆

Wow, vilken söt hatt! Kul att du finns på insta med nu =)

2014-03-11 @ 13:12:18
URL: http://www.thelifeofmia.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0