VAB

Vissa veckor är tur man inte vet i förväg hur mycket där kommer bli att göra. Som denna som varit konstant håll igång. Familjeliv, jobb, träning etc. Måste komma ihåg att andas. Vara här och nu. Men nu är det äntligen fredag. Vi som planerat en harmonisk helg på landet fick tänka om då Filippa fick hög feber under gårdagen. Prinsessan och jag har istället för dagis och jobb spenderat dagen med att sova så mycket som möjligt. Vilket väl var behövligt för oss bägge. När mannen och Liam kom hem bakte jag LCHF snickers och sedan har vi njutit god middag innan barnen nattades. Nu ska jag försöka komma i säng i tid för imorgon börjar jag dagen med veckans 4:e PW. 
  
 
 
 
 
 
 
 
Köpte en ljusbricka hos Panduro Hobby när de hade 20% rabatt härom veckan. Var SÅ länge sedan jag shoppade något hit hem. Men denna tyckte jag så mycket om. Har gått tillbaka till min ursprungsstill. Mer romantiskt och klassiskt än estetiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0