Vart tog tiden vägen?

Det blir ju inte så många inlägg här i bloggen. Men jag ska försöka att skärpa mig. För de är ju så roligt att gå tillbaka till sedan. Dessutom fotar jag mycket mer när jag bloggar. O det är guld värt att spara i arkiven. För tiden den springer iväg och snart är barnen stora. Liam var ju precis vår lilla bebis. Filippa var ju precis vår lilla bebis. Nu har vi faktiskt två ganska stora barn här hemma. Helt plötsligt. Sådär bara. Sen vill Filippa helst hålla i kameran och Liam inte vara med. Det gör ju det där med fotograferandet något svårare. Jag vill respektera ders känslor för när det är okey att ta bilder. Ogillar uppställda kort. Tycker inte de visar verkligheten. Nej såhär ska det vara. Liam spelar fotoboll och jag fick lov att ta med kameran.
 
 
 
 
 
 
Alltså. När blev du så stor? Vår älskade lilla fotbollskille. Det är så otroligt att se. De där små barnen som började spela i samma lag för några år sedan. Som tog bollen med händerna och sprang alla tillsammans. Ibland vart någon lite less på de hela och vilade en stund mitt på plan. Nu ser ni ut som små proffs. Som dribblar och är noga med reglerna. Eran första match har ni spelat också. Som skrivet. Vart tog tiden vägen?

Kommentarer
Postat av: Eva-Maria

Vilken otroligt fin fotbollskille ni har!!

2014-12-15 @ 13:42:06
URL: http://evamariasoderberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0