Bakat

Efter att jag hämtade L på dagis igår promenerade vi till stan för att posta julpaketer sedan rullade vi vidare mot parken. Var verkligen skönt ute i kylan igår. Tokigt att vi människor är inne i stort sett hela dagarna. Tror många skulle må mycket bättre av frisk luft det är trots allt i naturen vi har vårt ursprung. Då vi skulle gå hem la sig L ner på marken och gallskrek. Mamma fick inte gå nära eller lyfta upp. Första riktigt stora trotsutbrottet ute. Vi får väl hoppas att det inte blir många fler för vidare trevligt var det inte. Hur ska jag beskriva det? Tålamodskrävande kanske är rätt ord. Till slut var vi iallafall hemma och ägnade resterande del av kvällen med att leka, äta middag och duscha innan L somnade. Somnade gjorde även jag som vaknade lite halvyr vid halv nio. Efter lite kalorier fick jag lite ny energi och spenderade en stund i telefonen med L innan A kom hem och vi kröp ihopa i soffan till Ullared på Play.

Denna dagen började halv åtta. Steg upp, gjorde oss iordning och efter att A lämnat L på dagis började jag steka pannkakor och baka chokladbollar. Det tog sin lilla tid men nu är jag färdig och tänker inte ägna mig åt något mer husligt innan jag ska springa iväg till bussen. Idag står nämligen jobb på schemat och nu ser jag att det är tid för lunch om jag ska hinna!


Kommentarer
Postat av: emelie&hugo

Vilken fin bild på dig! Du ser pigg ut, skönt att se.



kram,

emelie

2009-12-15 @ 13:07:06
Postat av: Fru Evelina

vilka UNDERBARA ögon du har! jag har alltid önskat att jag hade bruna ögon haha =)



kram!

2009-12-15 @ 17:21:30
URL: http://happilyeverafter.se
Postat av: Yvonne

Vilken fin blogg du har! Gillar din kofta på bilden

jättemycket!

kram kram

2009-12-15 @ 22:38:04
URL: http://ourpeanut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0