Magiskt







Det är något alldeles speciellt med julafton men stunden efter dagen är magisk. Då lugnet lagt sig. Vi ordnar med alla nya ting, äter rester och myser i mjukis hela dagen. Igårkväll ställde jag iordning alla Ls paketer i vardagsrummet och imorse då han vaknade ropade han "JAAAAAAAAA!!!" då han såg allting under granen. Det var startskottet för några timmars uppackning, ihopsättning och organisering av massor med nya ting och kul hade vi. Leksakskatten som rör sig själv var lite läskig till en början, dammsugaren fortfarande en favorit och i doktorsväskan är sprutan spännande.

Idag har vi tagit det riktigt lungt och det kan behövas inför morgondagens REA. Jag skall ta tåget kvart över sex och är hemma igen vid sju om jag har tur. Egentligen skulle jag lagt mig tidigt men vi väntar uppe på mormor!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hoppas du får en trevlig kväll! :)

2009-12-26 @ 17:10:30
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej vännen! Ingen fara, jag vet hur det känns när tiden verkligen inte finns!!! Vi bokar nåt när allt lugnat ner sig i er lilla familj. Krama prinsen från mig, och Liam med såklart!!!!! ;P



Puss å kram till er från oss!

2009-12-27 @ 01:03:40
URL: http://lillaemmasdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0