Prinsessor



Nu har vi haft den härligaste dagen med våra prinsessor från Malmö. Det blev varma smörgåsar till lunch, promenad på stan med lite shopping, en varm choklad från Espresso House och massor av lek. Det ger ENERGI att umgås med våra vänner. TACK för idag tjejer!

Planen för kvällen är att betala månadens hög av ångest, skriva i de sista uppgifterna på AF för att sedan krypa ner och läsa senaste ELLE som intervjuat en livs levande prinsessa. De kallas priviligerade men jag vet inte kanske är vi mer privilgerade än dem? Måste vara tufft att födas till en roll. Även om de säkert har ett mycket spännande liv är jag dock glad att få välja min egen väg här i livet. Det är något jag föddes med. Egen vilja och den är STARK!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Egen vilja är guld värd!

Va mysig er dag lät:-) har ni inte haft full snö "kaos" hos er? här har snön vräkt ner o Lilal M ville itne ns gå ut, hon valde badkaret istället o hennes mamma var inte besviken för det utan satt inne o grät sorgliga tårar över sin vän som nu är ängel:-( istället. hopaps på o komma ut imorgon o få rensa tankarna i det sköna vintervädret. snöiga Kramar

till er

2009-12-20 @ 19:42:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0