Start

Idag startade vi upp här hemma runt åtta. Blev välling till barnprogrammen i soffan och sedan en stunds morgonmys till Nyhetsmorgon. Efter en stund tog vi en dusch, klädde oss och efter frukost gav vi oss ut. Uppdrag var de sista detaljerna till julen från Panduro. Eftersom pappersavdelningen som vi skulle till ligger upp för en trappa fick L gå med mig istället för att sitta i vagnen. Det tyckte han var spännande och eftersom vi hade ett fortsatt ärende lite längre upp på gatan fick han gå brevid vagnen och hålla mig i handen. Då vi var klara i stan gick vi förbi min absoluta favorit blomsterbutik på väg ner till parken. Där var så mycket fint idag. Fick lust på tulpaner men priset hejdade mig. Vi fortsatte ner till parken men nöjde med oss en promenad runt. Vädret är underbart ute. Sol och kallt. Tyvärr hade jag helt fel kläder på mig för lek så det sparar vi till imorgon. Nu har vi precis landat här hemma och jag tror det är lek med bilar som gäller för stunden. Snart är det lunch, i eftermiddag pyssel och ikväll FEST!


Kommentarer
Postat av: Emelie&Hugo

Härligt med FEST! Ha så kul!

2009-12-12 @ 19:38:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0