Vänner

Helt slut sitter jag nu i soffan efter en fyra timmars arbetsdag vilket låter konstigt i de flestas öron med med fyra timmars resväg och ting att ordna innan och efter är min arbetsdag tyvärr mycket lägre än vad som synes i lönekuveret. Idag har vi haft barnvakt av underbara Nathalie och Nickan. Det hämtade L på dagis och passade honom till jag kom hem vid halv åtta då de satt och myste tillsammans i soffan med tända ljus. Är så glad att L är så trygg med "sina tanter" känns skönt att veta då vi behöver hjälp ibland eller kanske bara lite tid för oss. Vi har varit dåliga på att ha barnvakt och nu då vi fått inte mindre än fyra biobiljetter i present från As jobb kanske vi borde passa på. ;) Har spenderat några timmar framför Bridget Jones och målat naglarna. Snart kommer A med lite take away. Blev sisådär med middagen idag. Ibland får man. Imorgon har jag möte klockan nio på arbetsförmedlingen sedan står vila på schemat innan jag hämtar L men känner jag mig själv har jag säkerligen något att ordna med!


Kommentarer
Postat av: Linnéa

Blir nog så att jag ringer dig en sväng senare. Ska in till stan en sväng men sen ska jag ut på babyland och få en ny vagn så då ringer jag lite och snackar skit nät vi ändå är på bussen!! Stor kram

2009-12-16 @ 08:13:39
Postat av: Frida

Vilken mysig blogg!

2009-12-16 @ 13:37:10
URL: http://mittlivmedviggo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0