Lust

Fick sån inspiration till jul från senaste numret av Lantliv. Behöver ni några tips eller bara komma i lite julstämning rekommenderar jag varmt att ni köper tidningen. Så vackert det är med julstjärnor över dukat bord, ljuslyktor på trappen och vita tulpaner. Får mig att vilja pynta NU och vilken tur för mig att vi faktiskt ska dekorera här hemma i helgen. A ska sätta upp julstjärnorna imorgon kväll eftersom han bokat in en golfrunda på lördag. Lika bra de så slipper han vara hemma när jag sätter igång. Han klarar inte riktigt av när jag går varm på Celine Dions julskiva, tända ljus och pyntmani men han tycker det är mysigt när han kommer hem till allt julfint och det är det viktigaste. Å, nu fick jag en såndär "Vad jag älskar mitt liv och min familj så jag skulle kunna gråta av lycka känsla!" och i år skall införas ytterligare några små traditioner som bara är för oss tre. Som jag längtat. Efter att få vara just detta. Mamma och fru. Skapa vårat liv tillsammas. Det bästa jag gjort. Bli tillsammans med A och skapa en L!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0