Morgon








Lite mysiga morgonbilder hemma från våran gata i stan. Tyvärr vaknade jag allt annat än frisk idag så håll tummarna för att jag får mitt pass imorgon bortbytt för jag måste vila. Utanför lyser solen och det hoppas jag alla som inte är sjuka och måste jobba får njuta av. Tokigt hur man vant sig vid att det faktiskt nästan aldrig är sol numera. Hoppas de är ute länge på dagis idag och njuter. Alldeles snart går min buss till jobb och sedan är jag inte hemma förrän Idol börjar. Ikväll blir det enkel middag med "Kina" från stationen sedan kanske vi lyxar till de lite extra med Cola och plockgodis. Nu dags att avsluta frukosten som ätits framför TV4 Nyhetsmorgon och sedan bär det av mot Trelleborg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0