Pelagonier







När mamma var på besök sist inhandlades tre nya Mårbacka pelagonier och nya matchande krukor till samtliga i samligen. Kan inte hjälpa hur underbara jag tycker dessa blomster är och det är en fröjd att vakna till dessa varje morgon.

Idag har varit en fantastiskt dag. Sommarvärmen har äntligen kommit till stan. Jag har hunnit med både lunch med Linn och Leia samt fotbollsmath med Liam i parken. Nu är lilleman nattad och jag väntar på Andreas som snart är hemma från jobb. Under tiden tänkte jag krypa ner i sängen med en ny bok.

Idag har jag tillåtit mig själv att vara lycklig. Inte tänkt, funderat eller grubblat. Bara tagit livet som det är just nu. Underbart!

Kommentarer
Postat av: emelie&hugo

Verkligen hur fint som helst! Älskar er "gamla" lägenhet och er inredning. Usch, är så trött på allt i vår....



Trevlig Valborg!



Kram,

emelie

2010-04-30 @ 07:23:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0