Jobb

Sitter i soffan med Liam som ser på barn TV. Mannen min spelar golftävling. Ute regnar det. Har hunnit med att organisera en del här hemma. Hösten känns alltid lite som en nystart då vill vi grunda med ordning och reda. Tror jag ska övertala familjen om en eftermiddagstur till IKEA. Behöver lite småfix till garderoben och källaren.

När vi ändå är inne på hösten har jag något att berätta. Det blir ingen utbildning för mig. Har fått erbjudande om en biträdande butikschefs tjänst som känns för bra för att tacka nej till. Lägger planer på utbildning på is. Istället för skulder till CSN blir det pengar till sparkontot till ny bil, större boende, bröllop och alla andra roliga ting man kan göra för pengar. Fast egentligen är pengarna bara en bonus. Att få arbeta bra arbetstider, nära hem och på en arbetsplats där jag är omtyckte känns som ett självklart val!




Kommentarer
Postat av: Ullis

Åh va roligt, GRATTIS!!

2010-08-14 @ 15:53:42
Postat av: Cissi

Grattis till nya jobbet gumman! Kram Cissi

2010-08-14 @ 15:59:09
Postat av: Emelie

GRATTIS!!!!! Så kul för dig/er - nu äntligen kan ni fokusera på framtiden och äntligen kanske allt faller på plats?



Jag blir väldigt glad av att läsa det du just skrev....



stor kram, å all lycka!

2010-08-15 @ 07:21:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0