Akutmottagningen

Inlägg utan bilder är vanligtvis trissta men idag gör jag ett undantag som för att symbolisera exakt hur uttråkad jag känner mig här hemma nu. Värken i armar och ben har varit med mig även idag. Dessutom känns musklerna i armar och vader som stenhårda bollar. Ni vet sådär som när man får kramp på natten utan att det släpper. Efter ett samtal med 1177 bestämmde jag mig för att kontaka sjukhuset. I hopp om en snabb lösning spenderade jag eftermiddagen på akutmottagningen. Efter tester och ytterligare blodprov åkte jag hem igen utan resultat. Värken i armar och ben är underlig men går inte att förklara i nuläget. Alla tester har gjorts som skulle visa något allvarligare. Nu gäller vila tom måndag. Är värken kvar då ska jag vända mig till vårdcentralen igen för vidare remiss. Är det virus bör det avta på en vecka, en annan möjlig anledning kan vara låga järnvärden eller att någon att mina mediciner inte tar som de ska. Vilket som är jag glad att det inte är något allvarligare men kan inte låt bli att känna mig en aning frusterad över att behöva sitta och vänta på att värken ska släppa. Det är dyrt, trisst och tålamodskrävande att bli hemma. Återkommer då jag är på bättre humör!


Kommentarer
Postat av: Jenny N

men fy va trist:-( men samtidigt skönt att de inte var något allvarligare så att säga. men e ju alltid skönt o veta varför man mår som man gör....

Hoppas verkligen detta snart är över för dig o att de dina slipper få det. Krya på dig Kramar !!!

2010-12-09 @ 08:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0