Lucia

Lucia idag. Betyder tidig uppstigning. Vi är annars bortskämda med att inte behöva vara iväg före åtta nio på morgonen. Idag ska vi vara på dagis kvart över sju. Jag somnade tidigt igår. Vid åtta tror jag. Vaknade av mig själv redan vid femtiden imorse. Övriga familjen är lite mer svår väckta. Liam sitter i soffan och värmer upp till barnprogrammen. Inte ett ord har han sagt innan han kommer på att...


"Idag kommer mormor, MIN mormor!"


Vi är inte borskämda med en mormor som finns här i vardagen därför blir det lite extra speciellt när hon tar tåget från stora staden och nu längtar vi till i eftermiddag då mormor kommer hem till oss men först...

LUCIATÅG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0