Pytte Liten Liam

Har haft en heldag på köpcentrum och i stan med mamma. Vädret är helt galet. Från barmark till vinterlandskap på några timmar. Dessutom blåser det storm vindar. Det var två frusna damer som kom hem från en dock lyckad shoppingtur. Nu vilar mamma. Laddar inför eftermiddag med liten. Vi andra ska iväg för att leta hem årets julgran.








Sen Liam kom till världen har det fullkomligt haglat positiva gravidbesked i vänskapskretsen. Näst på tur är som tidigare skrivet älskade Emma och Jonas som väntar på sin lilla pojke som vi hoppas kommer SNART. Tro mig som mamma till en som ville komma ut inte förrän tolv dagar över tiden vet jag att väntan är lång MEN tiden går galet fort och ni har det underbaraste framför er.

Tänk att vår lilla trollunge har varit sådär liten bebis. Go och rund. Helt perfekt. Mammas och pappas lilla ÄLSKLING!


Kommentarer
Postat av: Åsa

Svar: Nej "tyvärr" inte en väska, jag ska ju få en iPad, woho! Som tur är har jag en bussresa på 9 timmar till Norge så jag kommer ha gott om tid att leka och lära mig den ;) Vad får Mikis i julklapp?

2010-12-16 @ 20:48:31
URL: http://ausas.wordpress.com
Postat av: emelie&hugo + vilma

Men goa lilla Liam! Så underbart söt!



Hoppas ni får en härlig helg.



kram,

emelie

2010-12-17 @ 10:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0