Tips på Ting

Efter en dag på jobb med snor i HELA huvudet är jag trött men envisas med att sitta uppe en liten stund för att bara få vara. När Liam somnat tänker jag krypa ner i stora sängen med några sidor av Katerina Janouch "Anhörig". Har ordnat med personal imorgon på jobb så jag kan stanna hemma och vila. Måste orka resten av veckan.

Eftersom jag har noll energi eller lust till att fota verken mig själv eller hemmet för tillfället tänkte jag fortsätta mina tips om baby shopping. Behöver ju inte köpa något själv så bjuder jag på lite till er andra som har små att skämma bort.



Lilla Anna Docka


Moln Hakklapp MILQ


Sötaste Förklädet Sprall



Fjällräven Väska Barnklassiker



Klassiska Klossar Russinet

Har redan "duschat" datorn ett antal gånger redan. Kanske tid att krypa ner och försöka ge kroppen lite sömn trots allt?


Kommentarer
Postat av: Jenny N

KRYA PÅ!



mysigt med bebissaker, tycker de är en hel del bebbar som föds runt om kring nu. T fick ju sin dotter nr 2 i onsdags så barnen har nu ännu en kusin:-) paket är inslagen o vi väntar tålmodigt på att få se de lilla livet, så länge är vi hästvakt eftersom T inte rikigt kan/orkar nu:-) Vila upp dig nu o var rädd om dig själv!!!! Kram

2010-12-19 @ 23:01:07
Postat av: Jenny N

ps: köp hem esberitox o ha mot förkylning ta vid första känsla men kan även lindra det när de brutit ut, har funkat de flesta ggr för mig. MEN inte alla magar som gillar de tyvärr, men kanske värt att testa? apoteket eller matbutik/ hälsokost säljer.

2010-12-19 @ 23:02:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0