Vårtecken

Idag vill jag helst bara lägga mig ner och gråta. Är så otroligt trött och slut i kroppen men Liam är hemma med mig idag samt att en hel del ska ordnas så det är bara att köra. Dock hoppas jag innerligt att liten önskar sova en stund på eftermiddagen så jag får lite vila. Vi har precis varit och handlat lite måsten hit hem. Det är verkligen helt omöjligt att komma fram med barnvagn ute nu. Tur vi har Emmaljungan kvar som går kanon i snökaos.












Innan vi hann säga julafton har HM fyllt på butiken med vårkollektionen. Gillart. Tror det är lite speciellt för oss som jobbar inom handeln att alltid ligga långt före i tiden med vad som känns nytt. Nu är jag trött på stickat, mörka färger och varma plagg. Vill ha sol, värme och ljus.

Nu Mamma Mu på Tv sen får vi se vad vi hittar på!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0