Babyshower



Som jag önskar jag var lika fräsch som Jennifer Aniston på första sidan av nya Elle. Det är jag INTE. Gårkvällen var tuff med L som var ledsen och inte ville sova. Vi trodde det var eftersom pappa nattade och inte hade så på flera nätter i rad men då även mamma försökte förstod vi att något var fel. Efter Alvedon somnade prinsen i TVsoffan på min mage och vi kunde lyfta in honom till stora sängen. Imorse upptäckte vi gegg runt vänster öra och på vårdcentralen konstaterades öronhinneflammation. En trött L och mamma med migrän gick efter en runda på Apoteket, Ica och i tvättstugan för att vila och vaknade inte förrän A kom hem nästan fyra timmar senare. Kvällen har spenderats med isglass, lek och Saltkråkan. Dessutom har jag äntligen tagit mig för att sända iväg inbjudningar till en kommande babyshower för en nära vän. Imorgon är det jobb för mig. På samma arbetsplats där jag arbetade då jag väntade L. Känns lite som att komma hem. Nu är det dags att SOVA!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hej lilla familjen:-) Va trist att L har öroninflammation igen:-( Hoppas meducinusen hjälper bra o tar bort infektionen o att trumhinnan läker fint:-) Hur var det på jobb ida`? mycke folk? komemr du jobba korta eller få dagar? Kram

2010-01-16 @ 18:17:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0