Bad









Just nu sitter jag och lyssnar på vattnet som droppar i köket. Det är nämligen så att vattnet har fryst i rören och varit så i ett och ett halvt dygn ungefär. Idag började det droppa så smått och efter några timmar kom även varmvattnet igång. För att det inte ska frysa igen måste vi därför låta vattnet droppa och det är ett ytterst irriterande ljud att lyssna till måste jag säga. Dock är jag tacksam för att vi återigen har vatten i köket här hemma för att diska i duschen var ingen höjdare. Tänk vad bekväma vi är idag. Förr hade man verken vatten eller el inomhus. Lycklig är jag iallafall att vi hela tiden haft vatten i badrummet och det är även L som idag invigde ny plaskorg från Granit. Meningen var att att Ls badleksaker skulle förvaras där men L fann ett nytt syfte med baljan. ;)


Kommentarer
Postat av: Annas inspiration

Så SÖT!



Vad skönt att vattnet är på gång

kramar

2010-01-05 @ 10:35:16
URL: http://annasinspiration.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0