Projekt







I vårt sovrum pågår just nu precis som i resten av lägenheten projekt svart och vitt. Både sänggavel och skrivbord fick sig under gårdagen en släng om med målarfärg och är nu blankt svart och JAG ÄLSKAR DET. Nästa vecka kommer min mamma ner och då ska restrerande trämöbler här hemma betsats och köket ska äntligen bli vitt. Ursprungliga tanken var att låta den beiga färgen bli men färg är så billigt och tanken är ändå att vi ska bo här några år till. A undrar om jag någonsin kommer bli nöjd och svaret på det är troligtvis nej inredningsintresserad som jag är. Det är extra svårt när dagarna spenderas här hemma att låta bli. Ett heltidsjobb snart skulle inte sitta helt fel. Under tiden blir väggarna vita, trät svart och detaljerna i svart, vitt och grått!


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Riktigt snyggt! Kramis

2010-01-13 @ 15:05:18
Postat av: Emma

FIIIINT det blev! Undrar om ankan märkt nåt än... ;)



Vi har lagt ner tankarna om huset, det blir alldeles för dyrt och alldeles för mycket att göra/köpa. Men vet vem, kanske ringer jag en annan mäklare imorgon om en privat visning på ett annat hus??!? ;)



Vill du vara sälsis under morgonpromenad imorgon? KRAM

2010-01-13 @ 22:08:46
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: Sandra

Har precis hittat hit, å vilken mysig blogg du har!

Undrar vart har du hittat den fina lampan som står på skrivbordet?



/S

2010-01-14 @ 11:23:37
Postat av: Marie

Åh, vad snyggt sovrummet blev! Jag har alltid haft lite emot svart i inredning, men nu märker jag att jag gillar det mer och mer... Speciellt när det blir såhär snyggt! Väldigt matchigt med molnpåslakanen blir det också...

2010-01-21 @ 22:04:10
URL: http://wwww.marieakerblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0