Sjuka





Tyckte det var konstigt att L inte ville äta sin NAN innan lägging igår. Svaret fick jag en stund senare med en kaskadspya rakt i ansiktet. Efter timmar fyllda av kräk, lite kräk och lite till kräk sitter nu TRÖTT mama i soffan. I ett sista försök att få bort doften av kräk har jag runt mig tänt massor av doftljus. Här har bytats rena lakan ett antal gånger, alla ytor skrubbats om och om igen och timmar har spenderats med tvätt, tvätt och lite till tvätt. Nu sover L gott och jag hoppas han slipper mera ont. Idag har inte mycket blivit kvar i lilla magen. Håller tummarna för en bättre morgondag för L. Hoppas verkligen inte vi hunnit smitta ner någon i vår omgvining och även vi slipper!


Kommentarer
Postat av: jossan

Uschen, stackars lilla killen! hoppas han blir bättre och att ni slipper få sjukan. Kryapåkram till Liam! Kramar

2010-01-30 @ 22:29:38
Postat av: Nickan

Förklarar varför han var så trött! Hoppas verkligen jag slipper det skitet. Kan vara efter sprutan också vilket jag hoppas på. Kram

2010-01-30 @ 23:24:00
URL: http://nickansdagbok.blogg.se/
Postat av: emelie&hugo

Nämen usch å fy!!!!!!! Hoppas hoppas att det är slut på eländet nu för er..... Kräksjuka är verkligen det värsta!



stor kram!

2010-01-31 @ 08:23:40
Postat av: Emma

Krya på dig Liam!!! :)

2010-01-31 @ 09:38:21
URL: http://lillaemmasdagbok.com
Postat av: Nathalie

Stackars lille plutten. Hoppas han mår bättre idag! Hoppas annars allt är bra med er. Kram

2010-01-31 @ 10:54:35
Postat av: jenny

Ja du vet redan att jag tänker på er! hopaps som sagt att de är över nu :-) KRAM

2010-01-31 @ 11:03:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0