Sömn







Som jag ÄLSKAR det där lilla yviga håret som sticker upp från kudden brevid min. L har precis somnat och efter gårdagens envisa mamma hoppas jag han fortsätter sova för natten. Imorgon väntar dagis och vardag igen vilket innebär att vi behöver vara en utvilad familj. Det är inte bara Ls rutiner som blivit störda av ledighet utan även våra. Tycker det ska bli skönt med lite ordnig och reda på veckodagarna igen för just nu är jag totalt dagvild.

Den planerade IKEAtrippen blev inställd redan under gårdagen och tur var det för idag vaknade mamman upp med huvudvärk. Efter ett misslyckat försök att ge mig ut på promenad med mina killar och svärdföräldrar gav jag upp. Bäddade istället ner mig för att vila. Är konstant trött nuförtiden. Svårt att fokusera tankarna. Tror det beror mycket av all stress inför jul. Alla beslut som skulle tas, scheman som skulle gå ihopa och ting som skulle ordnas. Månader av slit tar välan ut sin rätt helt enkelt.

A jobbar. Jag och L har småpysslat här hemma. Hoppas på mer jobbpass snart för mycket tid hemma gör mig inredningstokig. Då jag arbetar har jag inte mycket tid eller ork att ordna rundor men de senaste dagarna har ting ändrat plats många gånger här hemma. Stora projektet just nu är att få till en fotovägg med ramar i vitt, guld och svart. Tror det kommer bli rikigt bra men för en pedant som jag tar det tid då sånna ting ska ordnas.

Imorgon är planen bland annat lunchdejt med Linn. Längtar ihjäl mig efter lite vuxen social kontakt. Vi har inte setts på evigheter. Ska bli HÄRLIGT!


Kommentarer
Postat av: Sessan ☆

Gud vilka underbara Bilder <3



Hälsningar Sessan

2010-01-07 @ 11:57:13
URL: http://sessanochprinsessan.com
Postat av: Hemma hos Katta

Vilka mysiga sovbilder på lilla L...



Nej usch jag vet inte om jag är så fortsatt positiv till att bara gå och vänta. I ena studen tycker jag att det är rätt mysigt och känner ingen brådska men i nästa vill jag också bara ställa in allt, ha ha! Tror nästan inte att det bor någon bebis där inne!



Mysigt med en lunchdejt! Njut! Längtar så tills jag kan komma ut och göra "vanliga" saker igen.



Kraam Katta

2010-01-07 @ 13:30:55
URL: http://kattabloggen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0